O mnie

Jestem nauczycielką z niewielkim stażem, ponieważ uczę 6 lat. Moi uczniowie powiedzieli by, że jestem nieco "postrzelona". Ale cóż się dziwić trochę na to pracowałam. Uwielbiam wyzwania i staram się stawiać je przed moimi uczniami. Najczęściej stosuję metody aktywizujące, jednak na zajęciach nie brakuje też chwil skupienia i pracy indywidualnej.  W mojej klasie nie jest głośno panuje w niej "szum edukacyjny". W wolnych chwilach kocham czytać. Miłością do literatury staram się zarazić moich milusińskich. Wyszukuje ciekawe pozycje literatury dla dzieci, a fragmenty przedstawiam moim uczniom. Sama również często odwiedzam oddział dziecięcy w bibliotece, aby być na bieżąco :-) Jestem też mamą szalenie aktywnej trzylatki, i to moja najtrudniejsza rola w życiu, ale staram się jej sprostać :-) Zakładam ten blog ponieważ, pomysły nie mieszczą się już w szafie na strychu, a mi ciągle w głowie coś nowego :-) Czas się podzielić!!

Komentarze

Popularne posty