Plakietki na szkolne szafki, tablice,pudełka

Przygotowanie klasy na przyjęcie pierwszoklasistów zawsze zajmowało mi mnóstwo czasu.  Wyszukiwanie pomysłów innych osób na dekorację lub miejsc gdzie można znaleźć coś gotowego do wydruku. W tym roku szkolnym sama stworzyłam etykiety z imionami które przyczepię na szafki i tablicę, ponieważ w tym roku na tablicy z rysunkami każdy uczeń będzie miał swoje miejsce na obrazki. 


Wykorzystałam do tego celu aplikację BHM Name Art, która pozwoliła mi na stworzenie obrazów z imionami moich uczniów w niecałe pół  godzinki.  Można skorzystać z zasobów aplikacji lub dodać w obrazy z własnej galerii. 




Ja skorzystałam z motywów zwierzęcych które znalazłam na   freepik



Poniżej zamieszczam link do plakietek które ja wykorzystam z pustym miejscem na uzupełnienie imienia w rożnych formatach. Przygotowałam 18 wzorów. 






























Komentarze

Popularne posty